Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Battlefield Bad Company 2 - dyskusja i wrażenia. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gecko
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 12 Cze 2009




PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 23:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Uczestniczyłem w dwóch betach (PS3 i teraz PC). Gierka jest super choć ma kilka niedoróbek. Wybaczymy, bo to jeszcze beta. Grafika jest narazie niezła, ale twórcy niektóre niedopracowane efekty wcisnęli niepotrzebnie. Podczas startu quada zamiast błota widzimy koła robione w paincie (WTF?!), wolałbym aby nie było tego "błota".
Klasy są urozmaicone tylko u snajpera brakuje karabinów snajpersko - szturmowych, czyli przerobionych karabinów z optyką i tłumikiem. Bez takiego dodatku C4 jest zbędne, bo nie ma dobrego sposobu aby podłożyć ładunek pod czołgiem. Dziwi mnie fakt, że medyk ma broń wsparcia (kolejne WTF?!). U klasy Assasult brakuje innych gadżetów oprócz granatników. Brakuje mi też wychylania zza zasłony. Poza tym gra jest super!

Mój nick na PC Cpt Gecko. Serdecznie zapraszam do wspólnej gry.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Lauri455
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 09 Sty 2009
Skąd: Tychy

Steam ID: lauri2047
Xfire: lauri455
PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 23:21 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

1. Grafika - mnie tam nie przeszkadzają takie bugi Język bardziej przejmuję się balansem i bugami ogólnie dot. rozgrywki
2. Snajperko-Szturmówki - dalej w full będzie do odblokowania M14 Język C4 można spokojnie podłożyć lecąc ze snajperką w łapkach, tylko trzeba umieć celować w banie :]
3. Med z LMG był też dla mnie zdziwieniem ale jakoś się przyzwyczaiłem.
4. O asfalta dużo ludu się pluje (żeby go buffnąć), z resztą nie wszystko jest w becie Język Moar and moar w full
5. It's not ballan... wait, that's Battlefield - tu nigdy nie było wychylania się xD

Gra super... No fajna jest, ma to "coś", ale nie jest to Battlefield na którego czekałem... Zalatuje konsolami. Niby fani chcą powrotu Commo Rose (tego menu co wyskakuje po naciśnięciu Q w 2/2142) i kilku innych rzeczy, ale nie wydaje mi się żeby devteam był tak wpatrzony w community (jakby na to nie patrzeć DiCE jest pod gwizdkiem EA).

A mój nick to: Lauri455 - mogę zagrać zawsze jak jestem na kompie - pisać Bardzo szczęśliwy

@down:
Gucio napisał:
Procesorożerny. Mój stary p4 nie chce płynnie z nim działać Smutny /max 4v4, więcej to komp nie wyrabia -.-


Co pan zrobisz... Taki silnik, konsole mają całkiem dobre CPU.

Gucio napisał:
Wypadałoby zwiększyć możliwość opcji możliwych do normalnej edycji - konsoli nie ma, a póki co nie udało mi się jakoś zmienić magicznych wartości w .cfg'ach z paczki .zz -.-


I broń boże żeby ktoś to zrobił, przez je**ne configi poupadały sceny zarówno BFa 2 jak i 2142.

Gucio napisał:
Siedzenie na paczce z amunicją i strzelanie z granatnika cały czas jest takie echm dziwnie trochę za dużo

Jakiś protektor przed spawnkillingiem z głównej bazy by się przydał, bo to jest wnerwiające -.-


Implikując że paczka z ammo nie znika po jakimśtam czasie...

Gucio napisał:
Ogólnie to poczekałbym na demo, aczkolwiek nie mam pojęcia czy wyjdzie takie coś, bazujące na aktualnej wersji silnika, bo wg mnie optymalizacja jest znikoma :F


Demo będzie; optymalizacji chyba nawet nie było, prosto z konsoli, przynajmniej mam takie wrażenie :F


Ostatnio zmieniony przez Lauri455 dnia Pią Lut 12, 2010 23:27, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Gucio
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Wrocław / Węgorzyno



PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 23:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Procesorożerny. Mój stary p4 nie chce płynnie z nim działać Smutny /max 4v4, więcej to komp nie wyrabia -.-


Anyway...

Wypadałoby zwiększyć możliwość opcji możliwych do normalnej edycji - konsoli nie ma, a póki co nie udało mi się jakoś zmienić magicznych wartości w .cfg'ach z paczki .zz -.-

Siedzenie na paczce z amunicją i strzelanie z granatnika cały czas jest takie echm dziwnie trochę za dużo

Jakiś protektor przed spawnkillingiem z głównej bazy by się przydał, bo to jest wnerwiające -.-

Ogólnie to poczekałbym na demo, aczkolwiek nie mam pojęcia czy wyjdzie takie coś, bazujące na aktualnej wersji silnika, bo wg mnie optymalizacja jest znikoma :F

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Ridzu
Stary Headcrab



Dołączył: 15 Lis 2008
Skąd: Birmingham

Steam ID: Rhidge

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 23:25 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gejmplejem jest całkiem całkiem.

Natomiast optymalizacją to gorzej niż GTA IV...

To trochę nie typowe aby wyciągać "18 fps" na 9800 gt 1 gb 4 gb ram i 2x2.80 ghz (Nawet na low detalach) . Grafika przecież nie ubóstwia bo nie jest tam jakaś piękna. A czytając wymagania systemowe BC2 to one mówią same za siebie że optymalizować tej gry nie będą.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu GaduMSN Messenger
Flicker
Obama's Headcrab



Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: LU

Steam ID: Flicker

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 04:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gralem w demo, ot kolejny battlefield zero jakis ciekawych nowosci.
System zniszczen jest jednym slowem tragiczny, budyneczki znikaja jak za machnieciem czarodziejska rozdzka, animacje nieco koslawate, fizyka pojazdow jak o matko, nie podoba mi sie przeskok dynamicznosci, z jednej strony zolnierze ruszaja sie jak w smole, no spoko duzo sprzetu maja na sobie idzie zrozumiec, ale z drugiej strony ten sam wojek skacze jakby co najmniej byl mistrzem olimpijskim jednoczesnie w skoku wzwyz jak i w dal.
Ogolnie grze zdecydowanie brakuje tego czegos, bronie sa koslawe i bezduszne, jedynie pojazdy trzymaja wysoki standard, oprocz faktu ze szybkoslady porzuszaja sie niezwykle dziwnie wszystko inne jest ciezkie, duze i daje pozytywne wrazenie, przez co jeszcze wiekszy cien jest rzucany na chodzona czesc gry, jednym slowem ot kolejny przecietny battlefield jak kazdy inny. Jak grales w BF1942, 1943, BF 2, Bad Company i te wszystkie inne odnogi, to grales i w Bad Company 2

_________________
Proud Member of NFSKTNGTNKASFBBTT (pseudonim Wazelina)
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Fr0styyy.
Bad Company 2 Headcrab
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 03 Maj 2007
Skąd: Stargard Szczeciński

Steam ID: marco562

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 05:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gra jest po prostu świetna, dla mnie rewelacja, niesamowicie wciągająca rozgrywka!

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
kubos
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 10 Sty 2009
Skąd: z lasu

Steam ID: kubos2000

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 12:43 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mnie również gra bardzo wciągnęła.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Ozi
Nie chce mi się
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: jestem?



PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 14:50 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Gra nie jest zła, ale niestety mi muli, a z chęcią bym zmniejszył jeszcze detale (szczególnie żołnierzy), a także grałem poza tym jedynie w bf2, względem którego bad company wydaje się uboga.

_________________
ImageImage
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009




PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kiepskie to.
Zabijanie nie sprawia żadnej satysfakcji, zwłaszcza snajperem. System destrukcji biedny i nierealistyczny, optymalizacja to tragedia, mapy są nijakie.
<wraca do MW2, ewentualnie do BF2>
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Lauri455
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 09 Sty 2009
Skąd: Tychy

Steam ID: lauri2047
Xfire: lauri455
PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:07 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ecto napisał:
Kiepskie to.


Kwestia gustu

Ecto napisał:
Zabijanie nie sprawia żadnej satysfakcji, zwłaszcza snajperem.


BFy są od teamworku, a nie od latania na pałę i zbierania fragów (vide. MW2)

Ecto napisał:
System destrukcji biedny i nierealistyczny


Zrób lepszy żeby nie lagował na konsolach xD Also wtf, znajdź mi lepszy.

Ecto napisał:
optymalizacja to tragedia


Beta.

Ecto napisał:
mapy są nijakie.


Mapa, jedna mapa. Beta.

Ecto napisał:
<wraca do MW2, ewentualnie do BF2>


gz.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Firm
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 11 Maj 2009


Steam ID: 18Firm18

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ja nie wiem o co wam z tą optymalizacją chodzi Question Gordon przewraca oczami
*Noob alert* jeśli chodzi o to, że wam przycina(patrz czerwony napis) to najwyraźniej macie słabe procki.
Mi się nie zacina C2Q Q8400 2.66ghz.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Anticitizen One
Młody Headcrab



Dołączył: 18 Wrz 2008
Skąd: Eden

Steam ID: Anticitizen One

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:26 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jestem pozytywnie zaskoczony Betą - seria Battlefield idzie w dobrym kierunku. Tryb Rush jest świetny, rozgrywka jest bardzo dynamiczna, nie
ma już szukania przeciwników jak to było w poprzednich częściach gry (chociażby w BF2).

Model zniszczeń został świetnie wykonany (nikt nie może teraz czuć się całkowicie bezpieczny ^^ ), patent ze wskazywaniem przeciwników to dobry pomysł, chociaż chciałbym, żeby wrócił stary, dobry system komend. Brawa należą się także za udźwiękowienie - jest rewelacyjne.

Jedyne co mi się Becie nie podobało to uzbrojenie Medyka - przydałby się jakiś pistolet maszynowy, bo sanitariusz z LKMem wygląda co najmniej dziwnie.

Czekam na pełną wersję.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
bLiNd
Ślepy headcrab



Dołączył: 09 Sie 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: blindvampire

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:35 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Zagrałem całe pół godziny w demo na PS3. Pół godziny nie dlatego, że gra jest kiepska, ale dlatego, że jest to demo multi i wszyscy mnie cisną. Jakoś mam problemy z zauważeniem przeciwników. Za dobry kamuflaż mają. Bardzo szczęśliwy Co do samej gry, to graficznie jest dobrze, chociaż nie zachwyca tak jak na niektórych screenach. Ogólnie nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Jeśli chodzi o dynamikę rozgrywki, to jest super, sporo się dzieje, sporo wybuchów, kule itd. Co prawda nie jest to Killzone 2, który wgniatał w fotel (zresztą graficzne też chyba jest lepszy), ale jest jak najbardziej okej. Podejrzewam, że jakby najpierw mógł poćwiczyć na botach bądź rozegrać singla, to multi wciągnęłoby mnie na długie godziny. Co za tym idzie, planuję zakupić, przejść kampanię i cisnąć kilkadziesiąt godzin w sieci. Bardzo szczęśliwy

_________________
Powered by Debian GNU/Linux.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Ecto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 29 Kwi 2009




PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 15:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Also wtf, znajdź mi lepszy.

Red Faction: Guerilla.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 16:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Fidler napisał:
Mi się nie zacina C2Q Q8400 2.66ghz.

A mi zacina jak jasna cholera przy Core i5 750 (tj. 4x2.66)

WTF.

Sama gra niczym mnie nie wciągnęła. Ten wasz "teamwork" nigdzie nie istnieje, system zniszczeń jest dziwny, i to bardzo, no i ta optymalizacja... masakryczna.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kalin
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 3


Dołączył: 27 Sty 2008
Skąd: ze szpitala Miłosierdzia

Steam ID: Kalin1223
Xfire: to frajer!
PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 16:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ecto napisał:
Cytat:
Also wtf, znajdź mi lepszy.

Red Faction: Guerilla.


Nie przesadzaj, jedynka wystarczy...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 16:39 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie, przy BF:BC2 Minecraft ma lepszy system zniszczeń...

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Lauri455
Dojrzały Headcrab



Dołączył: 09 Sty 2009
Skąd: Tychy

Steam ID: lauri2047
Xfire: lauri455
PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 17:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Spaqin napisał:
A mi zacina jak jasna cholera przy Core i5 750 (tj. 4x2.66)

WTF.


Dziwne, mam ten sam procesor i jakoś gram bez problemów Uśmiechnięty + Palit GTX260 896MB i 4GB RAMu :3

Czy w Red Faction w MP macie mapki w kilometrach? A jeżeli chodzi o optymalizację, to tylko beta Bardzo szczęśliwy

Also widzę że większość z was jedzie po tej grze bo ma lagi sprzętowe Bardzo szczęśliwy W zalecanych jest napisane, że gra wymaga procesora czterordzeniowego i GTXa 260, 2GB RAMu. Jak to ktoś odpala na dualu niech się nie pluje że ma lagi xD Bo jak narazie, z tego co widzę to subiektywną opinią wykazał się tylko bLind, czytając post wyżej oczywiście nie można pominąć Anticitizen One Oczko


Ostatnio zmieniony przez Lauri455 dnia Sob Lut 13, 2010 17:22, w całości zmieniany 2 razy
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
bLiNd
Ślepy headcrab



Dołączył: 09 Sie 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: blindvampire

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 17:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kurcze, a ja myślałem, że to jakiś błąd gry był, gdy strzeliłem z wyrzutni rakiet w budkę strażniczą, a ta zniknęła zostawiając po sobie lekka chmurkę kurzu przy ziemi. oO

_________________
Powered by Debian GNU/Linux.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 17:18 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Lauri455 napisał:
Spaqin napisał:
A mi zacina jak jasna cholera przy Core i5 750 (tj. 4x2.66)

WTF.


Dziwne, mam ten sam procesor i jakoś gram bez problemów Uśmiechnięty + Palit GTX260 896MB i 4GB RAMu :3


+ Gigabyte 8500GT i 2gb ramu...
Ale to przecie bardziej prockożerne jest.
Lauri455 napisał:
Czy w Red Faction w MP macie mapki w kilometrach? A jeżeli chodzi o optymalizację, to tylko beta Bardzo szczęśliwy

Z tego co kojarzę - tak.
A zresztą, co za różnica, skoro i tak gra się toczy na małej jej części?

A jeśli chodzi o optymalizację, to może i jest to beta, ale wydana bardzo blisko premiery, przez co mam wątpliwości, czy z tym zdążą.

[EDIT]
No, skoro takie wymagania są zalecane czy jakie tam, to...
...skopali optymalizację doszczętnie.
Bo przecież łatwiej jest walnąć na pudełko wyższe wymagania niż posiedzieć nad kodem...
A grafika nie jest wcale taka piękna, żeby było warto kupować mocny sprzęt...

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally



Ostatnio zmieniony przez Spaqin dnia Sob Lut 13, 2010 17:32, w całości zmieniany 1 raz
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)