No właśnie jaki? Najlepiej cos podobnego do Worldcrafta do csa tylko bardziej rozbudowane (ale nie trudniejsze w uzyciu). Tylko mi nie mowcie ze VHE bo to jest dosc toporne narzedzie.
Dabu Fast headcrab Ostrzeżenia: 4
Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville
Steam ID: dabu
Niestety VHE to jedyne dostępne narzędzie do tego.
Chociaż niby można robić geometrię w google sketchup.
_________________
Retosik Stary Headcrab
Dołączył: 25 Gru 2010
Co ty chciałeś, po co mają dawać kilka narzędzi do map. Worldcraft to taka starsza wersja VHE, tylko po prostu VHE jest bardziej zabugowane, wcale nie toporne.
czolko Młody Headcrab Ostrzeżenia: 1
Dołączył: 02 Lis 2009
niestety, Tylko Hammer Ci zostaje...
BTW: Jeszcze możesz wymodelować całą mapę w np.Blenderze i wstawić jako prop static.
Kriss Headcrab wyjadacz Ostrzeżenia: 4
Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.
czolko napisał:
BTW: Jeszcze możesz wymodelować całą mapę w np.Blenderze i wstawić jako prop static.
Przy tylu poly source się zeisra D:
_________________
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
czolko Młody Headcrab Ostrzeżenia: 1
Dołączył: 02 Lis 2009
jak na początkującego mapera, to by same pudełka robił, więc dużo poly nie zejdzie
paladyn300 Świeży Headcrab
Dołączył: 10 Lis 2010
No to szkoda, trzeba bedzie sie nauczyc mappingu w VHE. Temat mozna zamknac.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach