Autor |
Wiadomość |
haunuva
Młody Headcrab

Dołączył: 22 Mar 2008
Skąd: City Pogwizdów
Steam ID: Haunuva PL/ABEK 1 (NIE AKTUALNE!)
Xfire: haunuva
|
Grałem... dość fajnie wszystko miodzio tyle że dla kogo "pracuje" gracz skoro przywożą go helikopterem z pod znaku combine?
A rozwala żołnierzy kombinatu? POLECAM |
|
|
    |
 |
grinder74
Świeży Headcrab

Dołączył: 22 Paź 2007
Skąd: Kraków
|
|
   |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
Taa, ten mod jest jeszcze lepszy gdy jest podpięty pod Synergy OB i z kolegami się gra. ;p |
_________________
 |
|
  |
 |
Ridzu
Stary Headcrab

Dołączył: 15 Lis 2008
Skąd: Birmingham
Steam ID: Rhidge
|
Knight napisał: |
Taa, ten mod jest jeszcze lepszy gdy jest podpięty pod Synergy OB i z kolegami się gra. ;p |
Taa i pełen bugów ;d szczególnie z wodą, oczywiscie tylko na synergy |
_________________
  |
|
    |
 |
Kazioo
Młody Headcrab

Dołączył: 19 Wrz 2008
Steam ID: Kazi00
|
Rozwaliło mnie rozwiązanie łamigłówki z bloga autora:
Full solution to puzzle: transmission.gz is gzipped, headerless 8kHz µ-law audio, as used by the /dev/audio device on old Sun workstations. Contained therein are: the Polish national anthem (look at the lyrics of the first verse!); DTMF tones for '050203040903' (if 'A' is '01', this comes out as 'EBCDIC'); and a voice reading Polish digits (each group of three corresponding to a single character of EBCDIC text). The numbers in the decoded transmission? GPS coordinates. The typo? Mine. The fun? Yours!
znalazłem to tutaj-> http://www.hylobatidae.org/minerva/blogsheep.php?action=articleinfo&id=76
A to też dobre
W komentach próbowali to translatorem tłumaczyć xD
 |
|
|
  |
 |
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/
|
haunuva napisał: |
Grałem... dość fajnie wszystko miodzio tyle że dla kogo "pracuje" gracz skoro przywożą go helikopterem z pod znaku combine?
A rozwala żołnierzy kombinatu? POLECAM |
Nie czyta się komunikatów :3? Kopter był ukradziony. |
_________________ 🦀🦀🦀 |
|
  |
 |
Valkyrie
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 02 Mar 2008
Skąd: Sopot
Steam ID: Valkyrie_pl
Xfire: valkyriepl
|
Z tym użyciem translatora do tłumaczenia też miałem bekę, jak to czytałem (kiedyś tam w przeszłości). Wszystkie problemy sprawił fakt, iż nie włożyli polskich fontów do programu. Co za tym idzie większość wyrazów pozostała nieprzełożona na angielski. Nawet któryś koleś prosił, by mu podano cały "kod", tj. teksty zawierający wszystkie nasze *znaki specjalne*.  |
_________________
Szedł Jezus przez pole marchwi. Upadł i z marchwi wstał. |
|
   |
 |
paint
Stary Headcrab
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Grałem i (chyba) przeszedłem kilka dni temu.
Klimat ma niezwykły, znacznie gęstszy niż w podstawce, szczególnie podczas pierwszego zjazdu do podziemi. Również znacznie trudniejszy niż podstawka- musiałem w pewnym momencie zejść do "medium", bo zwyczajnie nie dawałem rady...
Mam takie pytanie odnośnie Minervy (spoiler): Czy moment, kiedy wraca po mnie helikopter i uciekam z wyspy, to już rzeczywiście koniec gry?(koniec spoilera)
Pytam, bo przeczytałem gdzieś, że mod jest podzielony na epizody i podejżewam, że przeszedłem pojedynczy epizod, a nie całość... |
|
|
  |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
paint napisał: |
Grałem i (chyba) przeszedłem kilka dni temu.
Klimat ma niezwykły, znacznie gęstszy niż w podstawce, szczególnie podczas pierwszego zjazdu do podziemi. Również znacznie trudniejszy niż podstawka- musiałem w pewnym momencie zejść do "medium", bo zwyczajnie nie dawałem rady...
Mam takie pytanie odnośnie Minervy (spoiler): Czy moment, kiedy wraca po mnie helikopter i uciekam z wyspy, to już rzeczywiście koniec gry?(koniec spoilera)
Pytam, bo przeczytałem gdzieś, że mod jest podzielony na epizody i podejżewam, że przeszedłem pojedynczy epizod, a nie całość... |
Miał być podzielony na episody, ale facet który go robił pracuje teraz nad HL2 EP2 :] i został tylko Minerva Ep1: Metasis. |
_________________
 |
|
  |
 |
Bombel
Stary Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta
Steam ID: bombelo
|
Knight napisał: |
Miał być podzielony na episody, ale facet który go robił pracuje teraz nad HL2 EP2 :] i został tylko Minerva Ep1: Metasis. |
CZyzby wydawali jakis mappack do hl2ep2? Moze EP3 tak sie przedluza, bo [cenzura] buga ze spowolnieniem gry podczas leczenia alyx? Przydaloby się. |
_________________
 |
|
  |
 |
Buhen
Meet the Headcrab
Dołączył: 15 Maj 2007
Skąd: Wielkie Księstwo Zimwafle (koło Lubaszczyzny)
Steam ID: Viroos433 / Zlewozmywak_kamikaze
|
Lol, przecież tego buga to można jedną komendą usunąć, nie wiem co tu poprawiać. |
|
|
    |
 |
Knight
Stary Headcrab

Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Lublin
Steam ID: Knight5002
|
Michael napisał: |
Knight napisał: |
Miał być podzielony na episody, ale facet który go robił pracuje teraz nad HL2 EP2 :] i został tylko Minerva Ep1: Metasis. |
CZyzby wydawali jakis mappack do hl2ep2? Moze EP3 tak sie przedluza, bo [cenzura] buga ze spowolnieniem gry podczas leczenia alyx? Przydaloby się. |
Cóż o 2 rano każdy ma prawo się mylić. Chodziło mi o Episode Three :/. |
_________________
 |
|
  |
 |
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/
|
Suriv napisał: |
Lol, przecież tego buga to można jedną komendą usunąć, nie wiem co tu poprawiać. |
Wiesz, jeśli to takie proste, to tym bardziej nie wiem co im stoi na przeszkodzie w poprawieniu tego. |
_________________ 🦀🦀🦀 |
|
  |
 |
Bombel
Stary Headcrab

Dołączył: 16 Sty 2008
Skąd: z redakcji HeadFückta
Steam ID: bombelo
|
Lenistwo? Optymalizacja TF2 takze wola o pomste do nieba - ma wiele pomniejszych bugow, ktore sa mniej - lub bardziej dokuczliwe. |
_________________
 |
|
  |
 |
paint
Stary Headcrab
Dołączył: 28 Gru 2008
|
Mixon napisał: |
Suriv napisał: |
Lol, przecież tego buga to można jedną komendą usunąć, nie wiem co tu poprawiać. |
Wiesz, jeśli to takie proste, to tym bardziej nie wiem co im stoi na przeszkodzie w poprawieniu tego. |
Pogubiłem się... o jaki błąd się rozchodzi?! Przeszedłem ceły Ep2 i niczego nie zauważyłem.
Podobnie TF2- co prawda tnie się momentami niemiłosiernie, ale to pewnie przez wiekowego PCta.
A. I dzięki za wyjaśnienie ocb z tym Metastatis  |
|
|
  |
 |
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/
|
paint napisał: |
Mixon napisał: |
Suriv napisał: |
Lol, przecież tego buga to można jedną komendą usunąć, nie wiem co tu poprawiać. |
Wiesz, jeśli to takie proste, to tym bardziej nie wiem co im stoi na przeszkodzie w poprawieniu tego. |
Pogubiłem się... o jaki błąd się rozchodzi?! Przeszedłem ceły Ep2 i niczego nie zauważyłem. |
Gdy zaczynała się scena ze wskrzeszaniem Alyx większość maszyn z małą ilością ramu (<1gb) dostawały ładny FPS 0,25-1. Pomagało na to komenda wpisana w opcjach uruchamiania -heapsize (pół wartości ramu w bajtach, np. 512mb = 256000). Bug upierdliwy, rozwiązanie banalne. No ale mało kto by pomyślał o grzebaniu w opcjach uruchamiania :S |
_________________ 🦀🦀🦀 |
|
  |
 |
Arto
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 2

Dołączył: 28 Gru 2007
Steam ID: ArtoSforza
Xfire: arto013
|
lolfail.
Jest duużo prostszy sposób - nosounds czy stopsounds albo jakoś podobnie w konsoli.
Co najlepsze, ta komenda wcale nie wyłącza dźwięku o.O |
|
|
  |
 |
Mixon
Headcrab 4 dead
Ostrzeżenia: 3

Dołączył: 02 Maj 2007
Steam ID: http://(sc).com/id/mixon/
|
Ogarnij się D: |
_________________ 🦀🦀🦀 |
|
  |
 |
Bloodwin
Świeży Headcrab

Dołączył: 28 Gru 2008
Skąd: Szczecin
|
Jak mam rozbujać mocniej ten "metalowy taran" by rozwalił mi drzwi? Bo bujam nim z przodu, z tyłu i co nieco się wznosi, uderza ale wyważyć nie chce. |
_________________ Time to fight! |
|
    |
 |
Antyobywatel
Headcrab wyjadacz

Dołączył: 29 Lut 2008
Skąd: Warszawa
Steam ID: Antyobywatel
|
Pozwiedzaj, piętro wyżej, prawie bezpośrednio nad taranem znajdziesz panel którym go rozbujasz. |
_________________ "Jestem trupem, ale jeszcze żyjem." |
|
    |
 |
|