Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Nations of the Frontier Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 00:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Hm... Od czego by tu zacząć. Aaa... No tak Uśmiechnięty. Robimy grę. Studio Deadmind, w którego skład wchodzi aktualnie ja, Sethis i .qam, uroczyście ogłasza (fanfary), iż projekt o nazwie roboczej "Diablo 3" został oficjalnie przechrzczony na Nations of the Frontier.

Czym w ogóle NotF jest? Podróbą Diablo z dwiema grywalnymi rasami, dużym, ciekawym światem i... uch... z założenia mają być też questy, ale te nie jest tak łatwo zrobić Bardzo szczęśliwy. Wszystko w formie lekkostrawnego MMO, okraszonego bajkową grafiką rodem z World of Warcraft.

Fabuła traktuje o boju pomiędzy rodowitymi mieszkańcami krainy Haelium, kotopodobnymi Rom'barakami, a kolonizatorami "z północy" - Ludźmi. O więcej szczegółów pytajcie .qama, bo to on się zajmuje warstwą fabularną Uśmiechnięty.

A tu takie kilka obrazków, na pocieszenie ;P.

1) Chatka Rom'baraków:
Image

Image

2) Mapa świata (wykonana przez .qama)"
Image

3) Model Rom'baraka (w trakcie produkcji Język)
Image
Image
Image
I animacja obrotu modelu.
Voila.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Reaper_PL
Totalitarny Headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: Reaper_PL

PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 08:33 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Ta chata Rom'baraków to ile ma polygonow? 5? Gordon w szoku

_________________
An Uzi? I'm not from South Central Los Angeles. I didn't come here to shoot twenty black ten year olds in a drive-by. I want a normal gun, for a normal person.
Wystarczy, ze sie dowiesz, a bedziesz wiedziec...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 09:19 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Reaper_PL napisał:
Ta chata Rom'baraków to ile ma polygonow? 5? Gordon w szoku

46 Uśmiechnięty.

W grze będziemy obserwować akcję z lotu ptaka, tak więc bawienie się w dodatkowe szczegóły jakiegoś trzecioplanowego budynku nie jest imo potrzebne Oczko.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
bil-u
Poison headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Kielce

Steam ID: bil-u

PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 09:32 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Fajnie sie zapowiada, szkoda tylko że wytwory diablopodobne strasznie mnie nużą i zamiast Diablo 2 wolę sobie pyknąc w jakiegoś złożonego Fallouta czy innego TES'a Szczęsliwy Gordon . Ale skoro za gre odpowiada forumowa brac to z chęcią przetestuje ;].
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 09:44 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

bil-u napisał:
wytwory diablopodobne strasznie mnie nużą

Z avataru wysnułbym zupełnie inne wnioski Język.

Cytat:
Ale skoro za gre odpowiada forumowa brac to z chęcią przetestuje ;].

Do testów jeszcze daleka droga. Na razie mamy te kilka modeli i kawałek engine'a - a ściślej renderera. Bo do mechaniki to jeszcze daleka droga xD...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
bil-u
Poison headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Kielce

Steam ID: bil-u

PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 09:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Cytat:
Z avataru wysnułbym zupełnie inne wnioski .

Avatar to swoją drogą, mości prababie ;].
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 09:53 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

bil-u napisał:
Cytat:
Z avataru wysnułbym zupełnie inne wnioski .

Avatar to swoją drogą, mości prababie ;].

Nie wątpie Język.

Rom'barak ma już plecy Język.
Image

Pierwszy in-game shot (delektujcie się potęgą smooth shadowsów z opengl 2. DX10 mówimy NIE! Język))
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 12:51 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

prb napisał:

(delektujcie się potęgą smooth shadowsów z opengl 2. DX10 mówimy NIE! Język))


Brawo brawo! Wreszcie ktoś kto się sprzeciwia reżimowi MS Język

TAK BTW to trzymam kciuki żeby projekt ujrzał światło dzienne... Zaskoczył mnie fakt, ze robicie od podstaw engine... ;] Ambitni jesteście. Jak czytałem początek myślałem, ze to ma być tylko jakiś Mod do gierki ^_^. Cóż kto wie może jesteśmy świadkami początków naprawdę świetnej gierki Oczko Oczko Język

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
PępekŚwiata
Świeży Headcrab



Dołączył: 03 Cze 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 14:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Znając życie, projekt padnie prędzej, niż myślimy, ale i tak trzymam kciuki za dalszy jego rozwój ;P

_________________
DUPA
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 15:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Chciałbym zaprosić na nową stronę Deadmind.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 17:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

o lol Język

No życzę oczywiście, aby dało się w to grać Uśmiechnięty

Abonament będzie? ^^
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Kazio
Dojrzały Headcrab
Ostrzeżenia: 1


Dołączył: 27 Maj 2007
Skąd: Z Torunia oczywiście

Steam ID: Prawdopodobnie Kazio.

PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 20:09 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Będzie pewnie płatny, bo mają w planach wydać to w mmorpg ;p

_________________
Chętnie chciałbym mieć coś w podpisie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 20:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kazio napisał:
Będzie pewnie płatny, bo mają w planach wydać to w mmorpg ;p


Mylisz się ^_^ wyciągnąłem tajne informacje i wiem, ze darmowe ma być... Język

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 20:23 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Mrocz napisał:
Mylisz się ^_^ wyciągnąłem tajne informacje i wiem, ze darmowe ma być... Język

deadmind.kgb.pl napisał:
Nie czerpiemy z naszej działalności żadnych zysków.

Wszystko jasne? Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Mrocz
Mroczny Headcrab



Dołączył: 22 Kwi 2007
Skąd: Sopot

Steam ID: MrocznyMrocz
Xfire: Xfrajer ssie
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 21:00 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

prb napisał:
Mrocz napisał:
Mylisz się ^_^ wyciągnąłem tajne informacje i wiem, ze darmowe ma być... Język

deadmind.kgb.pl napisał:
Nie czerpiemy z naszej działalności żadnych zysków.

Wszystko jasne? Język


Jak możesz cytować moje "tajne" źródło "tajnych" informacji Oczko

_________________
Image
NFSKTNGTNKASFBBTT
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 21:48 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

One-handed Simple Axe
Image
Model: Reaper_PL
Tekstura: Prabab
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AwM
Fast headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Limanowa

Steam ID: awm591
Xfire: awm505
PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 22:22 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Widać że Reaper nie musi się przemęczać, patrząc na ilość polygonów Język
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 22:24 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

AwM napisał:
Widać że Reaper nie musi się przemęczać, patrząc na ilość polygonów Język

Reaper aktualnie pracuje nad modelem chochlika, który jest troszku bardziej skomplikowany Oczko.

One-handed simple sword
Image
Model: Reaper_PL
Tekstura: Prabab
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
prabab
Rainbow Headcrab



Dołączył: 06 Maj 2007




PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 23:31 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nowa chatka rom'baraka - różni się teksturami ;P.

Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Reaper_PL
Totalitarny Headcrab



Dołączył: 01 Maj 2007
Skąd: Olsztyn

Steam ID: Reaper_PL

PostWysłany: Pon Cze 18, 2007 00:14 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

A wlasnie tu sie zdziwicie, bo z limitem polygonow sie strasznie kiepsko pracuje... Bo trzeba znalesc balans miedzy wygladem a iloscia polygonow. Bronie maja ok 100, co w sumie jest dosyc duzo...

Chochlik jest gotowy w 99% zostalo juz tylko poproawic troszeczke siatke Uśmiechnięty Ale juz jestem padniety. I Prabab musi zrobil texturki Oczko

Image

_________________
An Uzi? I'm not from South Central Los Angeles. I didn't come here to shoot twenty black ten year olds in a drive-by. I want a normal gun, for a normal person.
Wystarczy, ze sie dowiesz, a bedziesz wiedziec...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)