Strona główna  | FAQ  |  Szukaj  |  Użytkownicy  |  Grupy   |  Rejestracja  |  Profil  |  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  |  Zaloguj

 Counter-Strike: Global Offensive Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Maro
Świeży Headcrab



Dołączył: 04 Lip 2011
Skąd: Gromadka


Xfire: tygrys1
PostWysłany: Sob Sie 13, 2011 21:49 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

My tu spekulujemy o tym koktajlu Mołotowa, a nie wiemy nawet, jaką to będzie miało moc i czy będzie mogło podpalać elementy otoczenia... osobiście mam nadzieję, że będzie ciekawie

_________________
A, to w rubryce "XFire" podajemy swój login, a nie nick...
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailNumer Gadu Gadu
Spaqin
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 24 Sty 2008
Skąd: Lublin

Steam ID: spagin1
Xfire: spagin
PostWysłany: Nie Sie 14, 2011 11:12 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Przypominam ci Maro, że 'nowy' CS dalej będzie na Source, skąd można wnioskować, że będzie się dało podpalać elementy otoczenia, jednak w ograniczonym stopniu - podpalić będzie można podłogę, której i tak nic się w związku z tym nie stanie.

_________________
me napisał:
Spaqin: love is like doto
>multiplayer
>no tutorial
>for the first 200 times, you fail horribly
>then you get a slight idea how it works
>in free time you watch others do it professionally

Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Nie Sie 14, 2011 11:13 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

E tam, decal spalenizny będzie D:

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Nie Sie 14, 2011 11:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Jeden z testerów mówił że ów ogień będzie miał tylko funkcję spowalniającą i zadawania dmg, tylko muszę to jeszcze dopracować, więc na spalanie czegokolwiek się nie napalajcie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 17:41 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

LeD napisał:
Owszem, ale obawiam się nasilenia griefu blokując przejście molotovami lub wręcz paląc całe drużyny przy Friendly Fire.


1. Wyraźnie zaznaczono, że gra wymagać będzie współpracy w drużynie, a ogarnięci w miarę ludzie nawet się w CSS nie postrzelają.
2. Równie dobrze można wysadzić całą drużynę HE Grenade w jakimś korytarzu, w CSS.


Z nowych pukawek pewnie będzie SCAR: http://world.guns.ru/userfiles/images/assault/as70/scar-h_all.jpg
Widać jak postać w logo go trzyma. W 1.6 było to MP5.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 17:47 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Imo mogliby dodać te dwie rzeczy z l4d:
-Nie możemy strzelać podczas wchodzenia po drabinie (coś czuje że to dodadzą, mogliby ewentualnie pozwolić na strzelanie pistoletami)
-Szybkość poruszania zależy od ilości HP

I dodatkowo natychmiastowe zabójstwo jeśli używamy noża za pleców (coś ala Aliens vs Predator). Walki melee w cs strasznie ssą.

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Woozie
Apple Headcrab



Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Lost Heaven

Steam ID: kubastr11
Xfire: wywalcie tą rubrykę, i tak do niej wpisują same pierdoły
PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 17:52 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

majan_pl napisał:
-Szybkość poruszania zależy od ilości HP


NO CHYBA NIE. Masz 50HP i jesteś trupem, bo cię każdy nie-ranny dogoni. To odbiera sens grze w CS.

majan_pl napisał:
I dodatkowo natychmiastowe zabójstwo jeśli używamy noża za pleców


Woozie napisał:
NO CHYBA NIE.
A to co, nowe TF2 i "Wszyscy jesteśmy Spajami"? Może cloak do tego? To kolejna rzecz niepasująca do CS.

majan_pl napisał:
Nie możemy strzelać podczas wchodzenia po drabinie (coś czuje że to dodadzą, mogliby ewentualnie pozwolić na strzelanie pistoletami)


Nie, bo nie można byłoby się bronić przed camperami na szczycie/na dole drabiny.

_________________
おはようございます、ジェイコブです!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 17:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

[quote="Woozie"]
majan_pl napisał:

Woozie napisał:
NO CHYBA NIE.
A to co, nowe TF2 i "Wszyscy jesteśmy Spajami"? Może cloak do tego? To kolejna rzecz niepasująca do CS.


Problem w tym, że w CSS jak i w 1.6 od zawsze można zabić nożem 1 machnięciem w plecy i nie ważne ile masz hp i kevlaru. Uśmiechnięty A co ciekawe w 1.6 można nawet walnąć nożem headshota.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:05 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Nie tylko w plecy. W 1.6 szybki atak nożem zabierał chyba 25-30 hp, a powolny ok. 75 hp.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Woozie
Apple Headcrab



Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Lost Heaven

Steam ID: kubastr11
Xfire: wywalcie tą rubrykę, i tak do niej wpisują same pierdoły
PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:08 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No to jak delikwent ma zjechane HP to można D: Jeden szybki, jeden wolny i leży.

_________________
おはようございます、ジェイコブです!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
zwieracz
Headcrab wyjadacz



Dołączył: 25 Lis 2008


Steam ID: Pan Zwieracz
Xfire: srajer
PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:30 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Powinni dać trochę realistycznych rzeczy, np: gdy dostaniesz w nogę to prawie nie możesz chodzić, albo tylko leżysz i się czołgasz. Oberwanie w rękę, to osłabienie celowania i wydłużenie przeładowań. Przeładowanie powinno być w ogóle dłuższe, nie można strzelać podczas skoku, na drabinie, biegnąc do tyłu accuracy prawie nie do opanowania, ironsight, możliwość bloków w walce na melee, możliwość obrony (ułamek sekundy) przy ataku nożem zza pleców, możliwość zepsucia broni, zacinanie się broni. Wybuch na pustyni wznieca chmurę kurzu, bliski wybuch granatu, jeśli nie zabije to może na trwałe uszkodzić słuch gracza (nic nie słyszymy, tylko szumy), gaz łzawiący, który psuję obraz (rozmycie itp).
No i pewnie jeszcze dużo by się znalazło, żeby wreszcie ukrócić te skakanie i strzelanie tak żeby gracze w jak najmniejszym stopniu mogli rozgryźć system rozgrywki. O np, losowe rozdarcia tętnic, śmierć na miejscu, po 1 postrzale (losowy) i medyk, który może zatamować flaki Uśmiechnięty

_________________
Image
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autoraNumer Gadu Gadu
Kriss
Headcrab wyjadacz
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 22 Paź 2009
Skąd: Z dziury czasoprzestrzennej.



PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:36 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Woozie napisał:
majan_pl napisał:
-Szybkość poruszania zależy od ilości HP

NO CHYBA NIE. Masz 50HP i jesteś trupem, bo cię każdy nie-ranny dogoni. To odbiera sens grze w CS.

Jak się ucieka to się pierw strzela a później atakuje nożem, w CSie od zawsze bieganie robiło wielki hałas i pokazywało nas na radarze, marudzisz.
Woozie napisał:

majan_pl napisał:
I dodatkowo natychmiastowe zabójstwo jeśli używamy noża za pleców
Woozie napisał:
NO CHYBA NIE.
A to co, nowe TF2 i "Wszyscy jesteśmy Spajami"? Może cloak do tego? To kolejna rzecz niepasująca do CS.

To akurat w CSie było od zawsze jako alternatywny atak noża, nie mów że nigdy nie dziabałeś ludzi po plecach.
Woozie napisał:
majan_pl napisał:
Nie możemy strzelać podczas wchodzenia po drabinie (coś czuje że to dodadzą, mogliby ewentualnie pozwolić na strzelanie pistoletami)

Nie, bo nie można byłoby się bronić przed camperami na szczycie/na dole drabiny.

Bo akurat w CSie jest na każdej mapie setka miejsc z jednym wejściem które łatwo obstawić, gdy wiesz gdzie taki kamper jest to granaty albo zaskoczenie z linii ognia, jest masa metod na pozbycie się uciążliwego kampera, w ciągu tygodnia znajdzie się 100 metod na wykurzenie denerwującego gracza z takiego miejsca.
Zgadzam się ze Zwieraczem chociaż wiem że coś takiego jest mało prawdopodobne, CS ma być "erkejdową szczelanką" a nie symulatorem.

_________________
Image
ClassicGOD napisał:
770 i DSUB.... lal bym cie kablem zasilania pcie az by ci te pomysly ze lba wylecialy.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Retosik
Stary Headcrab



Dołączył: 25 Gru 2010




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

zwieracz napisał:
Powinni dać trochę realistycznych rzeczy, np: gdy dostaniesz w nogę to prawie nie możesz chodzić, albo tylko leżysz i się czołgasz. Oberwanie w rękę, to osłabienie celowania i wydłużenie przeładowań. Przeładowanie powinno być w ogóle dłuższe, nie można strzelać podczas skoku, na drabinie, biegnąc do tyłu accuracy prawie nie do opanowania, ironsight, możliwość bloków w walce na melee, możliwość obrony (ułamek sekundy) przy ataku nożem zza pleców, możliwość zepsucia broni, zacinanie się broni. Wybuch na pustyni wznieca chmurę kurzu, bliski wybuch granatu, jeśli nie zabije to może na trwałe uszkodzić słuch gracza (nic nie słyszymy, tylko szumy), gaz łzawiący, który psuję obraz (rozmycie itp).
No i pewnie jeszcze dużo by się znalazło, żeby wreszcie ukrócić te skakanie i strzelanie tak żeby gracze w jak najmniejszym stopniu mogli rozgryźć system rozgrywki. O np, losowe rozdarcia tętnic, śmierć na miejscu, po 1 postrzale (losowy) i medyk, który może zatamować flaki Uśmiechnięty


O.0

Przesadziłeś z tym realizmem. Definitywnie. Ta gra by była zbyt nudna.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
majan_pl
Stary Headcrab



Dołączył: 20 Kwi 2008


Steam ID: majan_pl

PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:45 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

No właśnie mi o większy realizm chodzi ale rozumiem czemu druga propozycja spotkała się z bulwersem Woozie (zluzuj ziom). To z tym nożem w plecy fajnie jakby wyglądało jakoś, właśnie tak jak np. w AvP.

A i podnoszenie broni też jakieś realistyczniejsze by się przydało. Bo tak wystrzeliwujemy cały magazynek we wroga, deptamy na jego broń i znów mamy pełny magazynek... Postać mogłaby przykucać i szperać przy ciele by wziąć broń. Chyba, że broń była aktualnie przez niego używana i mu wypadła z rąk, wtedy troszkę krócej by trwało. Zmiana broni byłaby możliwa tylko wtedy gdy jesteśmy pewni, że nie ma wrogów w pobliżu.

Ale czołgania tobym nie chciał. Dodatkowe możliwości dla kamperów.

_________________
BLOG | DEVIANT ART | STEAM | YOUTUBE
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Dabu
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 4


Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Ponyville

Steam ID: dabu

PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:56 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Bardzo szczęśliwy Jakie wywody.

To będzie CSS z lepszą grafiką i balansem robionym pod esport. Przykro mi.

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij emailOdwiedź stronę autora
Woozie
Apple Headcrab



Dołączył: 15 Gru 2007
Skąd: Lost Heaven

Steam ID: kubastr11
Xfire: wywalcie tą rubrykę, i tak do niej wpisują same pierdoły
PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:57 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

CS nie ma byc realistyczny, takie to trudne do zrozumienia?

_________________
おはようございます、ジェイコブです!
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Dav
Fast headcrab
Ostrzeżenia: 2


Dołączył: 02 Maj 2007




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 18:58 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Kriss napisał:
Woozie napisał:
majan_pl napisał:
-Szybkość poruszania zależy od ilości HP

NO CHYBA NIE. Masz 50HP i jesteś trupem, bo cię każdy nie-ranny dogoni. To odbiera sens grze w CS.

Jak się ucieka to się pierw strzela a później atakuje nożem, w CSie od zawsze bieganie robiło wielki hałas i pokazywało nas na radarze, marudzisz.


Skąd Wy te bzdury bierzecie? Na radarze pokazuje gracza jeśli ktoś z Twojej drużyny go zauważy. Dźwięk to dźwięk, nie ma przełożenia na obraz.

Cytat:
Bo tak wystrzeliwujemy cały magazynek we wroga, deptamy na jego broń i znów mamy pełny magazynek...


Kolejny. W CSS nie ma podnoszenia amunicji. Jeśli wystrzelisz amunicję z M4 i nadepniesz na M4 nic się nie stanie. Musisz wyrzucić pustą emkę i podnieść tę leżącą?
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Joz
Kopfkrabbe



Dołączył: 22 Lis 2008
Skąd: Casablanca

Steam ID: sc.com/id/joz

PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 19:03 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

Woozie napisał:
No to jak delikwent ma zjechane HP to można D: Jeden szybki, jeden wolny i leży.
Counter-Strike jest zbyt dynamiczny żeby wykonać dwa ciosy nożem na ogarniającym zawodniku. Na lamie może to ujdzie, ale na kimś kto gra jakiś czas już nie.
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
AdRiAnO66
Młody Headcrab



Dołączył: 02 Lip 2008




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 19:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

counter strike i dynamika w jednym zdaniu :O

_________________
"Eins, zwei, drei. Ugh, I do not think we brought enough body bags."
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
maxperzion
Świeży Headcrab



Dołączył: 11 Lut 2009




PostWysłany: Pon Sie 15, 2011 20:28 Odpowiedz z cytatemPowrót do góry

podobno stary filmik. Ja go nie widziałem ,ale bym się nie obraził jak by tak cs wyglądał http://www.youtube.com/watch?v=x-h3cIPabQs&feature=player_embedded

_________________
Image
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćNumer Gadu Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Forum działa na skrypcie phpBB © 2001-2007 phpBB Group :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)